ISTORIA HADA LABO

Kula ziemska Hada Labo a fost creat in 2004, in laboratoarele farmaceutice si cosmetice moderne ale Rohto Pharmaceuticals Japonia din Kyoto.

Rohto Pharmaceuticals Japan se mândreste cu peste 100 de ani de experienta in dezvoltarea produselor farmaceutice si cosmetice, o confirmare directa a calitatii inalte a produselor sale cosmetice. Compania este cunoscuta pentru cercetarile sale avansate, imbunatatirile constante ale calitatii si nivelul ridicat de siguranta a produselor. Toate acestea s-au tradus de ani de zile intr-o satisfactie deplina a clientilor. 

In ultimii sase ani, Hada Labo a fost cea mai bine vânduta marca de produse cosmetice pentru ingrijirea fetei in Japonia in cinci categorii importante: lotiuni, lapte de corp, creme, masti si esente (sondaj privind volumul total de vânzari al Hada Labo).

In Japonia, produsul cel mai bine vândut al marcii - Lotiunea super hidratanta, este vânduta la mai putin de doua secunde. 

In ultimii 13 ani de la lansarea sa pe piata japoneza, Hada Labo a devenit o marca globala care a avut succes in aproape 20 de piete din intreaga lume, inclusiv Asia, SUA, America Centrala si de Sud. 

Hada Labo a debutat pe piata din Europa in 2016. POLONIA este prima tara din Europa in care sunt disponibile produsele cosmetice Hada Labo. 

Mai jos sunt câteva fotografii ale laboratoarelor de cercetare ale Rohto Pharmaceuticals, adica Unitatea de Cercetare Rohto din Kyoto, Japonia. 

BRAND NAME
DENUMIRE MARCA
Detalii
BRAND PHILOSOPHY
FILOZOFIA MARCII
Hada Labo este o filozofie a stilului de viata, care se concentreaza pe tot ceea ce este IDEAL, SIMPLU si DE INCREDERE. Hada Labo este curatenia si minimalismul japonez in listele de ingrediente.
Detalii
FILM ABOUT THE BRAND
FILMUL DESPRE MARCA
Va invitam sa vizionati un scurt film referitor la Hada Labo TokyoTM.
Vezi
NEWS
STIRI
Citeste